۱۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۰۳

یک کارشناس مطرح کرد)

جامعه فوتسال حضور احسان اصولی را بر نمی‌تابد/ تیم ملی حاشیه داشت

جامعه فوتسال حضور احسان اصولی را بر نمی‌تابد/ تیم ملی حاشیه داشت

یک کارشناس فوتسال معتقد است تیم ملی فوتسال ایران در بحث مدیریت با مشکلاتی مواجه است و جامعه فوتسال حضور احسان اصولی را به این دلیل که از جنس فوتسال نیست، بر نمی تابد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در رقابت های جام جهانی پس از کسب ۳ پیروزی در مرحله گروهی مسابقات برابر ونزوئلا، گواتمالا و فرانسه، در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب مراکش شد و وداع زودهنگامی با این مسابقات داشت که منجر به انتقادات زیادی علیه عملکرد تیم شد.

اکبر تقوی، پیشکسوت و کارشناس فوتسال، در خصوص شرایط تیم ملی گفت: اعتقاد دارم در مدیریت تیم ملی مشکلات و نقاط تاریک وجود دارد. وقتی شرایط تیم ملی را کنکاش می کنیم می بینیم اختلاف نظرهایی در بین بازیکان وجود دارد که گاهی در رسانه ها هم به آن پرداخته شده است و سوالی که پیش می آید این است که مدیریت تیم ملی کجای کار قرار می گیرد.

وی که در برنامه تخصصی فوتسال شبکه ورزش حضور یافته بود، ادامه داد: در جام جهانی قبل هم که آقای ناظم الشریعه حضور داشت، مشکلاتی برای یکی از بازیکنان پیش آمد و بزرگان تیم ملی و مدیران تیم نتوانستند موضوع را حل و فصل کنند و جایی ضربه خوردیم که به لحاظ نفر کم آورد.

این کارشناس فوتسال گفت: ارکان مدیریت تیم ملی باید پاسخگو باشند. شنیدیم که تیم در ازبکستان دچار حواشی شد. علاوه بر این، در بحث تیم ملی گاهی برخی افراد را چنان بزرگ می کنیم و به آن جایگاه می دهیم که مدیر تیم هم نمی تواند کاری کند و کسی جرات نمی کند حرفی بزند. اعتقاد دارم آقای اصولی زحمات خود را کشیدند اما چون از جنس فوتسال نبود هرکاری هم کنند باز هم به او خورده می گیرند.

وی ادامه داد: جامعه فوتسال حضور آقای اصولی را به عنوان رییس کمیته فوتسال برنتابید. بعضی از مدیران و مربیان کنونی فوتسال، کار خود را از تیم ملی شروع کردند. آقای شمسایی نام بزرگی دارد و شناسنامه فوتسال ما است. اعتقاد دارد شمسایی با تمام بزرگی که دارد باید بزرگی بیشتری به خرج می داد. این تیم می توانست راحت به مراحل بالاتر صعود کند و به راحتی در جمع ۴ تیم پایانی باشیم.

کد خبر 6245846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۲
      0 0
      هر وقت ملت به یک کار روحیه ساز نیاز داشت و شرایطش هم فراهم شده بود تیم ملی ما کند زده مثل در جام ملتهای آسیا در قطر و تیم فوتسال فعلی در ازبکستان